POZOR změna adresy provozovny! Nově nás najdete na adrese: Na Březince 1513/14 Praha 5
Neohodnoceno

Konverzní kit 48V/750W středový motor 8FUN

Pohon, který způsobil revoluci v přestavbách kol na elektropohon. Silnější ze série středových motorů BBS-02 48V/750W přináší optimální rozložení hmotnosti a zároveň možnost využití převodů kola pro motor

Varianta
Můžeme doručit do:
26.11.2024 26.11.2024 26.11.2024 26.11.2024 Zvolte variantu
Možnosti doručení
Do 2 dnů Do 2 dnů Do 2 dnů Do 2 dnů Zvolte variantu
Kód: 0383/C961 0383/C965 0383/500C 0383/860C Zvolte variantu
16 990 Kč 17 190 Kč 17 190 Kč 18 190 Kč od 16 990 Kč 14 041 Kč bez DPH 14 207 Kč bez DPH 14 207 Kč bez DPH 15 033 Kč bez DPH od 14 041 Kč bez DPH
Kategorie: Středové motory
Záruka: 2 roky

Pohon, který způsobil revoluci v přestavbách kol na elektropohon. Silnější ze série středových motorů BBS-02 48V/750W přináší optimální rozložení hmotnosti a zároveň možnost využití převodů kola pro motor. Díky tomu lze podřadit na lehký převod a motor vám do kopce pomůže mnohem větší silou. Kit se montuje na místo původního středu. Součástí je nový "jednotalíř" s volnoběžkou a nové kliky.

Motor má v sobě integrovanou řídící jednotku s PAS senzorem. Jednoduše se propojí s akumulátorem, a přes přiloženou sdruženou kabeláž s ovladači na řidítkách (displej atd.). Montáž na kolo je tedy poměrně snadná.

Proč tento motor koupit u nás? Všechny tyto motory (a je jedno, zda je na obalu značka 8FUN, Bafang, EVBIKE nebo Apache) mají jednu výrobní nedokonalost. Špatně nakrimpované konektory fází motoru. To způsobuje u části motorů špatný chod a u některých se fáze vypálí a musí se to opravit. Všechny motory, zakoupené u nás, mají tento problém od nás již opravený! Troufáme si říct, že to řešíme jediní na trhu.

Technické parametry:
Verze:BBS-02
Motor: BLDC 750W/48V (určeno pro montáž do středu 68-72mm)
Kroutící moment max.: 100 N.m (podle převodu kola)
Max. otáčky: 83rpm
Max. hluk: 55dB
Řídící jednotka: integrovaná s max. proudem 25A
PAS snímání pedálový senzor: integrovaný
Displej: (široký výběr - vyberte výše)
Přední talíř: standardně 46 zubů s krytem (volitelně 44, 48 nebo 52z)
Hmotnost: 4,6Kg včetně talíře s ozubeným kolem (bez ovladačů)

Součástí balení:

  • Ovládací displej dle výběru - Požadovaný displej si zvolite při ojednání
  • Propojovací kabeláž 1-4
  • Senzor rychloměru s magnetem
  • Ozubené kolo 46z s plastovým krytem
  • Držák motoru
  • L+P klika 175mm
  • spojovací materiál
  • český manuál

Tento set může být provozován na pozemních komunikacích v ČR, pokud jsou při montáži a nastavení dodrženy podmínky vyhlášky MD č. č. 341/2014 Sb., přílohy č. 12 část C. a ostatní aktuálně platná legislativa. Pozor, v ostatních státech EU se mohou podmínky výrazně lišit!

Tento set neobsahuje akumulátor, nutno dokoupit samostatně.Záruka: 24 měsíců

Standardně se kit dodává bez brzdových páček a senzoru řazení, ale vřele doporučujeme tento senzor k systému pořídit. Funguje jako automatická spojka, tzn. při řazení převodů automaticky na okamžik odpojí motor, aby bylo možné přeřadit bez poškozování přehazovačky tahem motoru. Stejného efektu lze docílit i manuálně, jde jen o komfort. Pokud chcete zachovat se senzorem také odpojování obou brzdových páček, objednejte i rozbočovač brzdového konektoru.

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:
×

Splátková kalkulačka ESSOX