POZOR změna adresy provozovny! Nově nás najdete na adrese: Na Březince 1513/14 Praha 5
Neohodnoceno

Konverzní kit 36V/250W středový motor 8FUN

Středový motor, který zcela změnil svět přestaveb kol na elektropohon. 8FUN BBS01 motory 250W/350W přináší optimální rozložení hmotnosti a zároveň možnost využití převodů kola pro zpřevodování síly motoru.

Varianta
Můžeme doručit do:
3.12.2024 3.12.2024 3.12.2024 3.12.2024 Zvolte variantu
Možnosti doručení
Do 7 dnů Do 7 dnů Do 7 dnů Do 7 dnů Zvolte variantu
Kód: 0347/C96 0347/C97 0347/500 0347/860C Zvolte variantu
13 890 Kč 14 190 Kč 14 190 Kč 15 190 Kč od 13 890 Kč 11 479 Kč bez DPH 11 727 Kč bez DPH 11 727 Kč bez DPH 12 554 Kč bez DPH od 11 479 Kč bez DPH
Kategorie: Středové motory
Záruka: 2 roky

 

Středový motor, který zcela změnil svět přestaveb kol na elektropohon. 8FUN BBS01 motory 250W/350W přináší optimální rozložení hmotnosti a zároveň možnost využití převodů kola pro zpřevodování síly motoru. Při podřazení vám motor do kopce tedy pomůže mnohem větší silou. Kit se montuje na místo původního středu. Součástí je nový "jednotalíř" s volnoběžkou a nové kliky.

Motor má v sobě integrovanou řídící jednotku s PAS senzorem. Jednoduše se propojí s akumulátorem, a přes přiloženou sdruženou kabeláž s ovladači na řidítkách (displej atd.). Montáž na kolo je tedy poměrně snadná.

Proč tento motor koupit u nás? Všechny tyto motory (a je jedno, zda je na obalu značka 8FUN, Bafang, EVBIKE nebo Apache) mají jednu výrobní nedokonalost. Špatně nakrimpované konektory fází motoru. To způsobuje u části motorů špatný chod a u některých se fáze vypálí a musí se to opravit. Všechny motory, zakoupené u nás, mají tento problém od nás již opravený! Troufáme si říct, že to řešíme jediní na trhu.


Technické parametry:

  • Motor: BLDC 250-350W/36V (určeno pro montáž do středu 68-72mm)
  • Kroutící moment max.: 80nm podle převodu kola
  • Max. otáčky: 83rpm
  • Max. hluk: 55dB
  • Řídící jednotka: integrovaná s max. proudem 18A a cut off napětím 30,5V, programovatelná
  • PAS pedálový senzor: integrovaný (kadenční)
  • Displej: ANO (široký výběr - vyberte výše)
  • Přední talíř: standardně 46 zubů s krytem (volitelně 44, 48 nebo 52z)
  • Možnost připojení gear senzoru - senzor řazení
  • Hmotnost: 4,2Kg včetně talíře s ozubeným kolem (bez ovladačů)

Součástí balení:

  • Ovládací displej dle výběru - Požadovaný displej si zvolite při ojednání
  • Propojovací kabeláž 1-4
  • Senzor rychloměru s magnetem
  • Ozubené kolo 46z s plastovým krytem
  • Držák motoru
  • L+P klika 175mm
  • spojovací materiál
  • český manuál

    Tento set může být provozován na pozemních komunikacích v ČR, pokud jsou při montáži a nastavení dodrženy podmínky vyhlášky MD č. č. 341/2014 Sb., přílohy č. 12 část C. V ostatních státech EU se mohou podmínky výrazně lišit.

    Záruka: 24 měsíců

Standardně se kit dodává bez brzdových páček a senzoru řazení, ale vřele doporučujeme tento senzor k systému pořídit. Funguje jako automatická spojka, tzn. při řazení převodů automaticky na okamžik odpojí motor, aby bylo možné přeřadit bez poškozování přehazovačky tahem motoru. Stejného efektu lze docílit i manuálně, jde jen o komfort. Pokud chcete zachovat se senzorem také odpojování obou brzdových páček, objednejte i rozbočovač brzdového konektoru.

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:
×

Splátková kalkulačka ESSOX