Přímý bezkartáčový elektromotor s permanentními magnety dodává výkon 750W při 36V a více jak 1000W při 48V. Pro závitové vícekolečka.
Kategorie: | 1000W do náboje |
---|---|
Záruka: | 2 roky |
Přímý bezkartáčový elektromotor s permanentními magnety dodává výkon 750W při 36V a více jak 1000W při 48V. Takový výkon už je dostačující i pro jízdu bez šlapání. Velice robustní konstrukce a prstenec silných magnetů umožňuje tomuto motoru dosáhnout rychlosti až 52km/h (záleží na velikosti ráfku).
Řádou setů Remerx Edition Vám přinášíme vyplepšenou kvalitu výpletu:
- značkové české hliníkové ráfky Remerx s dvojitou stěnou
- speciální vrtání ráfku umožňuje použití robustnějších matiček výpletu s širší stěnou
- používáme pouze kvalitní české dráty z nerez oceli tloušťky 2,3 mm
- výplety jsou od nás před odesláním vycentrované*
- sety balíme do zesíleného kartonu pro bezpečnou přepravu zboží k vám - český papír
* výplet je nutné po několika km jízdy zkontrolovat a drobně dotáhnout, vždy si ještě trochu sedne
Parametry motoru:
Magnety: 46 magnetů / 51 slotů / 46 pólů
Točivý moment: 18,2 Nm/36V nebo 27,3Nm/48V
Výkon: 750W/36V nebo 1000W/48V*
Rychlost při 52,5V: 425 rpm
Napětí: 36 V nebo 48V
Průměr: 243 mm
Hmotnost: 6,4 kg
Převodovka: ne
Možnost montáže kotoučové brzdy: ano - nyní klasická "šestidíra rozteč Shimano přímo na bočním krytu motoru"
Montážní šířka do zadní vidlice: 135 mm
* Výkon motoru - tyto motory byly dříve prodávány jako 500-750W, již delší dobu jsou ale v nové verzi, která při stejné hmotnosti nabízí 750-1000W. Motory byly testovány se speciální řídící jednotkou až do výkonu 2000W, takže mají velkou výkonovou rezervu. Pokud potřebujete z nějakého důvodu výkon nižší, třeba 500W, stačí napsat do poznámky a my "stáhneme" výkon na řídící jednotce.
POZOR! Nyní s kvalitním zlacený konektorem pro rozpojení motorového kabelu ve standardu!
Pouze motor, součástí nejsou ovladače ani řídící jednotka! Tento motor by neměl být kvůli svému vysokému výkonu provozován na veřejných komunikacích.
Z bezpečnostních důvodů doporučujeme motor do vidlice uchytit pomocí ramene pro rozložení kroutícího momentu.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.